•❤•دیـــیــونـــهـ بـازیـ مـــــــــنـ•❤•

•❤•aعســــــــل روانــــــــــــــیa•❤•

•❤•دیـــیــونـــهـ بـازیـ مـــــــــنـ•❤•

•❤•aعســــــــل روانــــــــــــــیa•❤•

خـنــــــــده دار

از دست زمانه تیر باید بخوری
دائم غم ناگزیر باید بخوری
صد مرتبه گفتم عاشقی کار تو نیست

بچه تو هنوز شیر باید بخوری ...



روزی تو را ز مستی تشبیه به ماه کردم!
لامپ ۶۰ هم نبودی من اشتباه کردم!



خوابی؟ بیداری؟ اگه خوابی چرابیداری؟
پس بیداری؟
اگه بیداری چراخوابی؟پس خوابی برو راحت باش!
فقط میخواستم ببینم خوابی یا بیدار!
حالاخوابی یا بیدار!

 


عشق نمی پرسه اهل کجایی! فقط میگه توی قلب من زندگی کن!
عشق نمی پرسه چرا دور هستی! فقط میگه همیشه با من هستی!
عشق نمیگه دوستم داری؟ فقط میگه دوستت دارم!
.
.
.
.
.
عشق خیلی ... های دیگه هم می خوره که نباید باور کنی!

 



دوستت دارم. تو چی؟
خیلی میخوامت. تو چی؟
دوریت اذیتم میکنه. تو چی؟
بی تو میمیرم. تو چی ؟
.
.
.
.
.
من الکی گفتم. تو چی؟

 

نظرات 2 + ارسال نظر
✓♠βЄŠƮ ℬღϔ♠✍ سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 14:30 http://singleandsingle.blogsky.com/

من بیدارم ولی مثل اینکه تو بدجوری خوابی

عزیز دوست داشتن و مخ زدنو با عشق فرق داره هرکی میاد جلو میگه عشقه تو نباید باور کنی که پس با یک کلمه ای که یکی از دهنش میندازه بیرون حرمت یه واژه کهن رو لکه دار نکنین ممنون

منم دوست دارم
منم میخوامت
منو هم اذیت میکنه
منم میمیرم
منم الکی گفتم خخخخخخخخخ

هههههههههههههههههههههه

یسنا سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 13:42

اوه عسل خخخخخخخخ

خخخخخخخخخ خواستم تنوع بشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.