•❤•دیـــیــونـــهـ بـازیـ مـــــــــنـ•❤•

•❤•aعســــــــل روانــــــــــــــیa•❤•

•❤•دیـــیــونـــهـ بـازیـ مـــــــــنـ•❤•

•❤•aعســــــــل روانــــــــــــــیa•❤•

مـــــــــــــــــن دختــــــــــــــــــــرم•♥•♥

هستند دخترانی که..

لاک قرمز می زنند! ناز می کنند! عروسک دارند!

لوس می شوند گــآهی و لبخنـــد می زنند
اینهایی که می شناسم دخترند!!
ولی

به دخترانه هایشان چوب حراج نزدند!


یاد گرفته اند "همه" لایق دخترانه ها نیستند!

اینهــآ هم دختـرند
با چاشنی سادگی
و نمک حیــا...
هنوز هم "بانمـک ها" پرطرفـــــــــــدارترند
به افتخارشون




ســـــــکــــوت مـــــــــــیـــکــنـــــــم
نــــــــــــــــــــــــه ایــــــنــــــــکــــــــــــه حــــــــرفـــــــــــــ نـــــدارم
دارمـــــــــــــــــــــــــ
ولـــــــــــــی ارزشِـــشـــــــو نــــــــــــــداری
کوه باشی سخــــــــره هایت میشوم...

اشــــــــک باشی دیدگاهت میشوم...

رود باشی چشـــــــمه سارت میشوم...

دوست باشی دوستــــــــ دارت میشوم....


آره...


من هـــــــــــمـــــــیـــــــــــنـــــــم که هستم...

نکته ی باحالش اینه که تو همینم نیستی...
ضربان قلبم را با تار یاد تو کوک کردم دلنوازی کن و خوش بنواز که سخت دلتنگتم
من یک دخترم .... حوای کسی نمیشوم که به هوای دیگری برود , تنهاییم را با کسی قسمت نمیکنم که روزی تنهایم بگذارد , روح خداست که در من دمیده و احساس نام گرفته ارزان نمی فروشمش , دستانم بالین کودک فردایم خواهد شد.بیحرمتش نمیکنم و به هرکس نمیسپارمش...
همیشه یه ادمایی هستن

که دلت رو

واسه یه ادمایی که نیستن...

تنگ میکنن...!
به بعضـــــیا باید گفت :

شما روی پاتم نمیتونــــــی وایسی چه برسه به حرفات !!!!!!!!

انقدی که تو کارای ما گره هست تو فرش شفقی تبریز نیست...!!
دختر با اخم اومد پیش مادرش و گفت:مامان من دیگه از دختر بودن خسته شدم!

مادرش با تعجب پرسید چرا؟
دختر گفت:خسته شدم از این تبعیضی که بین دختر و پسر قائل میشن!
پسر تا نصف شب هرجا دلش بخواد میره کسی نمیگه اشکال داره اما دختر بره میگن خوب نیست.پسر دوست دختر داشته میگن پسره دیگه!!
دختر دوست پسر داشته باشه میگن خرابه!
پسر سیگار بکشه میگن مرده دیگه حتما دردی داره!
دختر سیگار بکشه میگن معتاده!
پسر چش چرونی کنه میگن ذاتشه!
دختر چش چرونی کنه میگن وله!
خلاصه همه چی واسه پسرا عادی واسه دخترا بد!
مادرش با لبخند گفت:عزیزم اگه شیطان کار خلافی انجام بده کسی تعجب نمیکنه!
اما کسی از فرشته انتظار بد بودن رو نداره!
سلامتی همه دخترا . . .
میدونی بهترین دوست کیه ؟
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
اونی که اولین قطره اشکتو می بینه . دومیشو پاک می کنه و سومی رو تبدیل به خنده می کنه !!
ﯾﻪ ﭘﺴﺮِ ﺧﻮﺏ ﭘﺴﺮﻩ ﺑﺪﻳﻪ ﻛﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﻟــﻮ ﻧﺮﻓـﺘﻪ
ha ha ha
بـــــه جــــای ایـــنــکـــه لــبــتــــ رو ” پــــرتــــز ” کـــنــی مــــغـــزتـــو پُـــرِ ” تــــز ” کـــن
بعضی آدما خطای دیدن ، آدم نیستن !


واسه کسی کلاس بذار که هم کلاسش باشی....نه واسه کسی که تو کلاسش رات نمیده...
این پسرایی که ابرو رنگ میکنن
برنزه میکنن،لباسایی با رنگ جیغ می پوشن و مو مش میکنن..
اینا میخوان ثابت کنن دختر بودن به دله...
کیلیپس بهونه ست!
همین الان حس درس خوندن بهم دست داد !

ولی من بهش دست ندادم

اقد حال داد

ضایع شد خودش رفت
ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﭘﺴﺮﺍ ﭘﯿﺶ ﻣﯿﺮﻥ ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﺭﻭﺯ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﺑﺎﯾﺪ
ﻋﺮﻭﺱ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﺮﻩ ﺩﻭﻣﺎﺩﻭ ﺍﺯ ﺁﺭﺍﯾﺸﮕﺎﻩ ﺑﯿﺎﺭﻩ
دقت کردید هر موقع بد تیپ میزنید یه نفری ک خیلی مهمه واستون رو میبینید...!! :|

نظرات 1 + ارسال نظر
✓♠βЄŠƮ ℬღϔ♠✍ سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 14:31 http://singleandsingle.blogsky.com/

الان تو بگو من درباره کدومشو برات نظر بزارم اصلا تو هیچ ههههه من نظرمو رباره کدومشون بگمههههه
کنترات میگیریشون؟

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.